Veel Gestelde Vragen

Algemeen

Wat is onze missie?

Wij werken er voortdurend aan om de levenskwaliteit van onze klanten te verbeteren met hoogwaardige producten. Onze topprioriteit is de volledige tevredenheid van onze klanten en de voortdurende optimalisatie van ons merk!

Waarom precies The Care Shop?

Wij bieden onze klanten uitsluitend geselecteerde en hoogwaardige producten aan. De producten ondergaan een rigoureus proces voordat ze in onze online shop te koop worden aangeboden. Daarom laten we experts onze producten op de proef stellen. Hierdoor kunnen wij altijd een onberispelijke kwaliteit garanderen.

Levering

Hoe lang duurt de levering?

Alle bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen verwerkt. Vanaf de verzenddatum kunt u uw bestelling binnen 7-14 werkdagen verwachten, afhankelijk van de beschikbaarheid en locatie van de vervoerder. Snellere levering is soms mogelijk. Om u de beste prijzen en de nieuwste designs te kunnen bieden, verzenden wij de producten rechtstreeks vanaf de fabrikant.

Betaalt The Care Shop eventuele douanekosten?

Helaas is het voor ons niet mogelijk om alle mogelijke douanekosten van onze klanten over te nemen. Dit gaan wij echter tegen met lage productprijzen en gratis verzending.

Retourzending

Wat moet ik doen als het product mij niet bevalt?

Als het product je niet bevalt, kun je het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren en betalen wij je direct terug. Bekijk eerst hiervoor ons Retourbeleid.

Is retourzending gratis?

Nee, retourzending is de verantwoordelijkheid van de koper en wordt niet gedekt door The Care Shop. Lees meer over de exacte voorwaarden onder retourbeleid.

Indien u nog vragen heeft, staat onze klantenservice dagelijks voor u klaar. Gebruik het contactformulier om contact met ons op te nemen, wij beantwoorden graag al uw verdere vragen!